دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 479CS
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه کپی Toshiba 479CS که از نوع رومیزی و رنگی می باشد برای استفاده در ادارات، شرکت ها مناسب می باشد. همچنین این محصول با برای تهیه اولین کپی در حالت سیاه و سفید به 5 ثانیه زمان و در حالت رنگی به 5.5 ثانیه زمان نیاز دارد.

 

اگر به اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه کپی نیاز دارید می توانید به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. در ادامه به خلاصه ای از توضیحات دستگاه کپی توشیبا 479CS در سایت ایده برتر می پردازیم.

 

معرفی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 479CS

دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 479CS یکی از محصولات با کیفیت شرکت توشیبا است که چهار قابلیت کپی (به صورت سیاه و سفید و رنگی)، پرینت، اسکن و ارسال و دریافت فکس را در اختیار شما می گذارد. این دستگاه کپی برای استفاده در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی که در آن به تهیه کپی رنگی (در سایز حداکثر A4) نیاز است، یک انتخاب ایده آل به شمار می آید و می توان از آن برای استفاده در حجم کاری متوسط استفاده کرد. اگر قصد خرید دستگاه کپی با کیفیت از برند توشیبا را دارید، با ما در ادامه متن همراه باشید.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 479CS

  • امکان تهیه کپی رنگی با کیفیتی مطلوب

رزولوشن دستگاه فتوکپی توشیبا e-STUDIO 479CS برابر با 600 * 600 dpi است و کیفیتی مطلوب در کپی سیاه و سفید و رنگی را به شما ارائه می دهد. این دستگاه کپی رنگی از لحاظ سرعت هم در وضعیت مطلوبی قرار دارد و قادر به انجام 50 کپی در دقیقه می باشد. این میزان سرعت به شما اجازه می دهد تا بتوانید از دستگاه کپی اداری توشیبا e-STUDIO 479CS برای انجام کپی های متوالی در تعداد نسبتاً زیاد استفاده کنید. البته توجه نمایید که حداکثر توان ماهیانه این دستگاه برابر با 150 هزار کپی می باشد و بهتر است تا از آن برای مصارف کاری سنگین استفاده نشود.

نکته قابل ذکر دیگر این است که فتوکپی توشیبا e-STUDIO 479CS به 90 ثانیه زمان نیاز دارد تا پس از روشن کردن آن، گرم و آماده به کار شود. این دستگاه اولین کپی سیاه و سفید را در عرض 5 ثانیه و اولین کپی رنگی را در عرض 5.5 ثانیه به شما ارائه می دهد که برای یک دستگاه کپی رومیزی رنگی کاملاً مناسب است. با توجه به این مشخصات می توان قیمت دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 479CS را مناسب دانست.

  • کیفیتی عالی در پرینت را تجربه کنید

از دیگر قابلیت های دستگاه کپی چند کاره توشیبا e-STUDIO 479CS باید به امکان پرینت آن اشاره کنیم. این دستگاه کپی توشیبا قادر به پرینت فایل های مورد نظر شما با رزولوشن حداکثر 1200 * 1200 dpi می باشد و کیفیتی عالی در چاپ را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین سرعت چاپ دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 479CS برابر با 50 برگ در دقیقه است که برای یک دستگاه کپی رومیزی سرعت قابل توجهی به شمار می آید.

  • توانمند در تهیه اسکن در حالت های مختلف

در صورت نیاز به تهیه اسکن از اسناد نیز می توانید بر روی دستگاه فتوکپی چهار کاره توشیبا e-STUDIO 479CS حساب باز کنید. اسکنر به کار رفته در این دستگاه کپی اداری به منبع تغذیه خودکار با ظرفیت 100 برگ متصل است و قادر به اسکن با رزولوشن حداکثر 600 dpi می باشد. سرعت این اسکنر در حالت انجام اسکن فوری (با رزولوشن 600 * 300 dpi) برابر با 60 تصویر در دقیقه، در حالت استاندارد و عادی (با رزولوشن 600 * 300 dpi) برابر با 40 تصویر در دقیقه و در حالت انجام اسکن با بهترین کیفیت (با رزولوشن 600 * 600 dpi) برابر با 20 تصویر در دقیقه می باشد. از دیگر امکانات اسکنرِ دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 479CS می توان به قابلیت ذخیره کردن فایل های خروجی در فرمت های TIFF، JPEG، PDF و XPS و ارسال آنها به سرور FTP، اکانت ایمیل، حافظه های USB و فولدر موجود در شبکه اشاره کرد.

  • استفاده آسان از دستگاه از طریق نمایشگر لمسی

دستگاه کپی توشیبا مدل Toshiba e-STUDIO 479CS دارای امکانات و قابلیت های متعددی است و شاید در نگاه اول کار با آن کمی مشکل به نظر برسد. اما با توجه به اینکه این دستگاه کپی به یک نمایشگر 7 اینچی لمسی و تمام رنگی مجهز است، برای کار با آن و اعمال تنظیمات دلخواهتان کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! این نمایشگر کار با دستگاه کپی رومیزی توشیبا e-STUDIO 479CS را حتی برای افراد تازه کار نیز بسیار راحت می کند.

برای ادامه مطلب به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 6 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی